dinsdag 18 maart 2008

De anti-climax van een eerste indruk

Man man man, geen enkele dag is blijkbaar gelijk aan elkaar.
Vandaag was een rollercoaster van emoties, ervaringen en voorvallen. 's Morgensvroeg (mooi op tijd) vol frisse moed aangekomen bij Caviar om daarna al snel tot de conclusie te komen dat ik écht wel niet zo vroeg moet arriveren naar de toekomst toe. De dag begonnen met klasseerwerk (rest van gisteren) en daarna "mocht" ik samen met Ilse naar De Post (station Brussel Noord) om enkele aangetekende brieven te gaan indienen. Terug aangekomen bij Caviar was het middagpauze (en jawel de boterhammen waren nog steeds van de partij). De middagpauze beëindigd en daarna gepolst bij youri van Caviar TV of hij toevallig geen werkje had voor mij (want ik had van heel de dag nog geen werk toebedeeld gekregen, jammer) en praise the lord hij bracht goed nieuws. We mochten helpen bij de research voor een nieuw programma. Dit was dan ook meteen mijn verdere bezigheid voor de dag. 's Avonds was er even een crisis op de bureau. Zonder medeweten van de persoon in kwestie, werd onze stagementor ontslagen. Wij zaten natuurlijk in onwetendheid en voelden ons (raar maar waar) niet zo onwennig bij deze situatie. Het zullen dus nog spannende dagen worden...
Vandaag blog ik in slakkentempo, maar ik zal mijn achterstand wel goedmaken!

Tot blogs

Lien
-X-
PS: ik moet dringend werk maken van die olie...

4 opmerkingen:

Elise@GymFed zei

Lien,

Vanaf nu ben ik officieel een megafan van jouw fantastische bloghut!

Als een heuse stalkster zal ik dagelijks jouw teksten afschuimen... .

Want je boeit mij immers met jouw creatieve, orginele, prettig gestoorde hersenspinsels!

Keep up the good work!
Leve de taalpuristen!

Dikke zoen pompoen...

Lien@Caviar zei

Beste fan,

Bij deze wil u persoonlijk laten weten dat u mijn eerste officiële fan bent. Proficiat! U heeft de juiste weg ingeslaan.

Handtekeningen volgen later.

Met vriendelijke hersenspinsels

Lien de Grote Taalpurist

Anoniem zei

'Even' een crisis? 't Is maar hoe je het bekijkt.
Lien, Caviar heeft zijn eerste stuurman overboord gegooid en stevent aldus recht op ijsberg af, reken daar maar op. Losse omgangsstijl of gratis broodjes ten spijt, zoek alvast een reddingsboei. Ik zit gelukkig al een tijdje droog op een ander schip.

Barbara zei

aha, hier is pixie!
en u bent..? :)